lördag 7 januari 2017

Röjer, sorterar och organiserar.

Mitt fina pysselrum behövde städas lite efter alla julkort, julklappar och annat som fixats den senaste tiden. Så nu är det lite bättre ordning här inne. Passade även på att fixa till alla mina stämpelset med tillhörande dies så nu känner jag mig väldigt nöjd.

Fick även inspiration till att göra ett par kort. Det första är en lift av ett kort jag har sett hos MFT och tjejen som gjort originalet heter Lisa Henke. Så här blev min tolkning.



Fick även till ytterligare ett kort med de söta pingvinerna från My favorite things. Det är alltid bra att ha lite födelsedagskort på lager.


Ha en fortsatt skön helg!
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Men så söta kort, älskar pingvinerna!!! Och så kul att du bloggar lite, du är saknad! Katitraa strumpor hittar du på team Sportia och sportringen, just nu var det erbjudande 2 för 149kr väl värda pengar :-) kram

    SvaraRadera
  2. Jönköping var så vackert, har varit där en gång tidigare och slås av hur fint det är! Men inte en snöflinga - det kändes märkligt med tanke på hur det vräker ned här... Hoppas det är bra med dig, kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...